Opšti uslovi korišćenja

OPŠTI USLOVI ON-LINE PRODAJE

Poštovani potrošači,

ŠLARAFIJA doo Beograd, Mekenzijeva 69, Beograd, Republika Srbija, matični broj: 20235799, PIB: 104773053,  vrši prodaju proizvoda iz svog proizvodnog asortimana pod nazivom Sport&Recovery by Schlarafia (u daljem tekstu: Sport&Recovery) putem on-line prodavnice koja se nalazi na sajtu www.sport-recovery.rs.

Prodaja se vrši samo za potrošače na teritoriji Republike Srbije.

Poručivanjem na on-line prodavnici prihvatate Opšte uslove on-line prodaje ( u daljem tekstu: Uslovi) koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da Uslove pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo, jer poručivanjem potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili Uslove. Sport&Recovery zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove i predlažemo da prilikom svakog korišćenja proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.

Sport&Recovery, svoje cenjene potrošače koji kupuju proizvode putem internet stranice www.sport-recovery.rs obaveštava da Uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, dostave i povrata odnosno reklamacije proizvoda ponuđenih na internet stranici www.sport-recovery.rs.

 

1) Naručivanje

  • kada želite da naručite proizvod potrebno je da u odeljku ,,PRODAVNICA’’ izaberete proizvod koji želite da kupite. Kod svakog proizvoda postoji dugme ,,VIŠE DETALjA’’ koji pokazuje opis proizvoda sa svojstvima, kao i opcije koje su date za taj proizvod i to: dimenzija, materijal gornjišta i donji deo strunjače. Po odabiru željenih opcija od strane Vas prikazaće Vam se koliko iznosi cena odabranog proizvoda, njegova težina i broj komada koje želite da poručite. Poručivanje se dalje vrši klikom na dugme “Dodaj u korpu’’;
  • po naručivanja proizvoda pokazaće Vam se u delu ,,PREGLED KORPE’’ Vaša porudžbina, cena po proizvodu, količina poručenih proizvoda, polje za kod kupona ukoliko ga imate kao i ,,UKUPNA VREDNOST KORPE’’. U ,,UKUPNOJ VREDNOSTI KORPE’’ pored iznosa vrednosti poručenih proizvoda, pojaviće se i troškovi dostave proizvoda kao i ukupan iznos sadržaja korpe;
  • klikom na dugme ’’Nastavite sa plaćanjem’’ se prikazuje ,,Detalji za naplatu’’, polje za kod kupona ukoliko ga imate i način plaćanja;
  • da biste mogli da naručite proizvod(e) i da Vam isti budu dostavljeni potrebno je da popunite podatake u ,,DETALJI ZA NAPLATU’’;
  • podaci koji su obeleženi * su obavezni i ne dostavljanjem tih podataka nećete moći da završite kupovinu;
  • klikom na dugme ’’NARUČITE’’ Vaša porudžbina je uspešno kreirana i time preuzimate obavezu plaćanja i preuzimanja naručenih proizvoda . Kreiranjem porudžbine ista ne može da se menja.

Po zaključenju porudžbine prikazaće Vam se instrukcije za plaćanje a na Vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o porudžbini. Slanjem obaveštenja o porudžbini od strane nas smatraće se da je zaključen ugovor između nas i Vas.

 

2) Cene

Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV. Sve cene su date u srpskim dinarima (RSD).

Sport&Recovery  zadržava pravo da trenutne cene može promeniti u svakom trenutku.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni  prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs (možete staviti npr. srednji kurs Narodne Banke  Srbije). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku  transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike  od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

 

3) Način plaćanja

Vašu porudžbinu možete platiti na dole navedene načine i to:

Plaćanje platnim karticama:

Porudžbinu možete platiti putem Interneta platnim karticama koje podržavaju plaćanje preko Interneta.

Račun će kupcu biti dostavljen uz porudžbinu i na e-mail.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Plaćanje preko računa

Svoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun. Plaćanje možete izvršiti nalogom za plaćanje  u bilo kojoj pošti ili banci ili putem Interneta ako imate mogućnost elektronskog plaćanja. Rok za plaćanje po dobijanju obaveštenja o porudžbini iznosi 5 dana. Ukoliku u navedenom roku ne izvršite uplatu Vaša porudžbina se poništava.

Račun će Vam biti dostavljen uz porudžbinu.

 

4) Dostava i cena dostave

Naručene proizvode dostavljamo na Vašu adresu na teritoriji Republike Srbije i to na adresu koja je ostavljena prilikom poručivanja za dostavu naručenih proizvoda ili lokalnim preuzimanjem.

Dostava na adresu

Uobičajeni rok za dostavu porudžbine je 7 dana od dana prijema obaveštenja da ste izvršili  plaćanje u celosti za naručene proizvode.

Pošiljke se donose na adresu navedenu za dostavu I molimo Vas kada Vas obavestimo o slanju da u tom periodu obezbedite preuzimanje pošiljke. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna ambalaža značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na e-mail: vbakic@schlarafia.co.rs . Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite prijem.

Za iznose porudžbina do 10.000,00 dinara dostava se plaća u fiksnom iznosu od 700,00 dinara gde se u odeljku ,,KORPA’’ možete upoznati sa iznosom troškova dostave, dok za porudžbine preko 10.000,00 dinara dostava je besplatna.

Potrošač je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme proizvode koju mu je poslala Sport&Recovery. Pod štetom se podrazumeva oštećenje na proizvodima, kao i troškovi koje Sport&Recovery  ima zbog propuštanja potrošača da preuzme proizvode, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja proizvoda i slično.

Lokalno preuzimanje proizvoda

Prilikom naručivanja u odeljku ,,KORPA’’ i  ,,DETALJI ZA NAPLATU’’ imate mogućnost izbora Lokalnog preuzimanja u nekim od naših prodavnica na teritoriji Republike Srbije kao i izbor datuma preuzimanja. Troškove prevoza proizvoda prilikom Lokalnog preuzimanja Vi organizujete i snosite.

Rok za preuzimanje je 10 radnih dana od datuma izabranog za preuzimanje.

 

5) Opis proizvoda i saobraznost

Proizvodi koji se prodaju preko on-line prodavnice poseduju svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste proizvoda u skladu sa njenom namenom koja je definisana u deklaraciji i da se osnovna obeležja proizvoda mogu naći na internet stranici www.sport-recovery.rs.

Saobraznost proizvoda se isključivo utvrđuje prema svojstvima i nameni proizvoda kako je to definisano pripadajućom deklaracijom.

 

6) Izjava o odricanju od odgovornosti

Svi podaci objavljeni na sajtu www.sport-recovery.rs – opisi proizvoda i slike, informativne su prirode i ne snosimo odgovornost za eventualne nenamerne greške u sadržaju sajta. Svi proizvodi prikazani na sajtu www.sport-recovery.rs su deo naše ponude, ali se ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

 

7) Zamena proizvoda

U slučaju prijema proizvoda ustanovite da proizvod koji ste naručili niste primili već drugi proizvod, imate pravo da proizvod zamenite u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.

Potrebno je da nas obavestite na na e-mail vbakic@schlarafia.co.rs i da nam dostavite sledeće podatke:

  1. broj porudžbenice;
  2. broj fiskalnog računa ili fakture;
  3. naziv proizvoda koji ste dobili i koji hoćete da zamenite;
  4. naziv proizvoda koji ste poručili.

Ukoliko se ustanovi da je došlo do greške u porudžbini od strane nas kontaktiraćemo kurirsku službu kako bi preuzeli od Vas pogrešno dostavljen proizvod i troškove vraćanja snosimo mi.

Prilikom povraćaja proizvoda obavezno je vratiti u neotvorenom, nekorišćenom stanju I u originalnom pakovanju kako je zaprimljena prilikom dostave na kome ne sme biti oštečenja.

U slučaju da nam je proizvod vraćen oštećen, neispravan, otvoren ili korišćen Vi ste isključivo odgovorni i mi će odbiti zamenu proizvoda, a proizvod će Vam biti vraćen o Vašem trošku.

Poručeni proizvod biće dostavljen potrošaču nakon što pogrešno dostavljeni proizvod bude vraćen Sport&Recovery  na adresu: Bulevar Mihajla Pupina 10d/4, YU BIZNIS CENTAR.

Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, po Vašoj želji  možemo da proizvod zamenimo za drugi uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni.

U slučaju nemogućnosti zamene vratićemo Vam novac na način kako ste Vi izvršili uplatu.

 

8) Odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga dostavjanjem popunjenog obrasca za odustanak.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju daje na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, koji se dobija u okviru potvrde porudžbine na e-mail. Obrazac možete preuzeti ovde.

Potrošač je dužan da popunjen I potpisan obrazac izjave o odustanku od ugovora dostavi Sport&Recovery na e-mail adresu vbakic@schlarafia.co.rs ili poštom na adresu Bulevar Mihajla Pupina 10d, lokal 4, 11070 Novi Beograd.

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Proizvod se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni, neotvoreni i zapakovani u originalnu ambalažu, sa svom eventualnom propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.) u suprotnom mi će odbiti povraćaj proizvoda, a proizvod će Vam biti vraćen o Vašem trošku.

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan, otvoren, korišćen i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je proizvod vraćen u ispravnom stanju Sport&Recovery će potrošaču – bez odlaganja vratiti iznos na način na koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak i proizvod koji se vraća u zavisnosti koji momenat kasniji nastupi.

U slučaju da je proizvod vraćen oštećen, otvoren, korišćen ili u neispravnom stanju potrošač je isključivo odgovoran i Sport&Recovery će odbiti vraćanje novca, a proizvod će biti vraćen potrošaču o njegovom trošku.

Troškove vraćanja proizvoda i novca snosi potrošač.

Ugovor o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovde.

 

9) Reklamacija

Za proizvode koji su poručeni putem www.sport-recovery.rs  potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu rešavanja reklamacija potrošača na robu kupljenu preko online prodavnice www.sport-recovery.rs koji možete pogledati ovde.

Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičkim oštećenjem pri upotrebi proizvoda ili nepravilnog održavanja proizvoda I ako nema račun ili drugi dokaz o kupovini.

Ukoliko potrošač nakon prijema pošiljke utvrdi da isporučen proizvod ne odgovara naručenoj količini  ili podaci na računu nisu odgovarajući, dužan je da u roku od 2 radna dana od trenutka prijema pošiljke, putem e-maila vbakic@schlarafia.co.rs dostavi nam zahtev za reklamaciju i opiše kakav problem ima. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko potrošač utvrdi da isporučen proizvod nesaobrazan odnosno nema svojstva neophodna za redovnu upotrebu te vrste a u skladu sa namenom koja je propisana na pripadajućoj deklaraciji proizvoda ili postoje fizička oštečenja na proizvodu u obavezi je da nas kontaktira putem e-maila: vbakic@schlarafia.co.rs i da nam zahtev za reklamaciju,  koji je dobio prilikom dobijanja potvrde o porudžbini, popuni sa svim traženim podacima.  Potrošač je u obavezi da po podnošenju zahteva za reklamaciju reklamirani proizvod zajedno sa računom, kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini, dostavi preporučenom poštom ili lično na adresu: Bulevar Mihajla Pupina 10d, lokal 4, 11070 Novi Beograd. Datum podnošenja reklamacije je datum kada Sport&Recovery primi reklamirani proizvod na adresu: Bulevar Mihajla Pupina 10d, lokal 4, 11070 Novi Beograd.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost proizvoda Sport&Recovery otkloni opravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće ili predstavlja nesrazmerno opterećenje za Sport&Recovery, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Nakon prijema reklamacije ćemo Vam saopštiti broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Rok za odgovor na primljenu reklamaciju je 8 dana od dana podnošenja reklamacije sa svim navedenim u stavu 5 ove tačke, i dostavlja se potrošaču na e-mail koji je dostavljen prilikom ulaganja reklamacije. Odgovor na reklamaciju sadrži odluku da li se prihvata reklamacija, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana od dana koji se smatra kao dan podnošenja reklamacije.

Sport&Recovery  će da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobila prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko Sport&Recovery  iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, o tome će obavestiti potrošača  i tražiće njegovu saglasnot o produžavanju roka za rešavanje reklamacije gde je dužna da potrošača obavesti o novom roku u kom će rešiti reklamaciju. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Transportni troškovi koji nastanu po osnovu prihvaćene reklamacije padaju na teret Sport&Recovery.

U slučaju kada je reklamacija odbijena kao neosnovana, potrošač je dužan da najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema Odluke o podnetoj reklamaciji preuzme reklamirani proizvod o svom trošku od Sport&Recovery,  u suprotnom Sport&Recovery  ne odgovara za proizvod i smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na proizvodu, te isti prelaze u svojinu Sport&Recovery.

Zahtev za reklamaciju se nalazi ovde.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Šlarafija d.o.o Sport & Recovery online shop  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.

 

10) Zaštita privatnosti korisnika

U ime Sport&Recovery obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke  neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li  žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Sport&Recovery odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

11) Viša sila

Nijedna ugovorna strana neće biti odgovorna za bilo koje propuštanje ili zakašnjenje zbog više sile između ostalog koja podrazumeva u meri u kojoj su propust ili kašnjenje uzrokovani, direktno ili indirektno, požarom, poplavom, zemljotresom, eksplozijama, elementima prirode, akti ili propisi državnih organa, nuklearna, hemijska ili biološka kontaminacija, ratni akti, terorizam, neredi, pobuna ili revolucija, štrajkovi, isključenja ili poteškoća u radu, epidemija ili bilo kog drugog događaja ili okolnosti koji su van razumne kontrole vas ili nas, zavisno od toga ko nije u stanju da izvrši (strana koja ne izvršava). Takav događaj ili okolnost koja dovode do neizvršenja obaveza ili kašnjenja je slučaj više sile.

Strana koja ne izvršava svoje obaveze biće oslobođena bilo kakvog daljeg izvršavanja obaveza na koje utiče viša sila sve dok se takav viša sila nastavlja i nastavljače da ulaže opravdane napore da ponovo započne izvršenje.

Ukoliko viša sila bude nastavila da traje u periodu dužem od 30 dana, strana koja nije sprečena višom silom imaće pravo da raskine ugovorni odnos, slanjem pisanog obaveštenja o raskidu na e-mail.

 

13) Završne odredbe

Na sva pitanja u vezi sa prodajom proizvoda putem sajta www.sport-recovery.rs koja nisu uređena ovim Uslovima primenjivaće se odredbe važećih zakona u Republici Srbiji.

Ugovorne strane će nastojati da sva eventualna sporna pitanja reše mirnim putem, a ukoliko to ne bude moguće, takav spor će rešiti pred stvarno nadležnim sudom u Beogradu.

 


 

POLITIKA PRIVATNOSTI

Ovom Politikom privatnosti Šlarafija doo Beograd (u daljem tekstu: ,,Sport&Recovery“ ili ,,mi“) Vas obaveštava o obradi Vaših ličnih podataka (u daljem tekstu: ,,Podaci“) prilikom poručivanja i kupovine proizvoda na sajtu www.sport-recovery.rs  kao i o Vašim pravima i zahtevima za zaštitu podataka u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti u Srbiji i the General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 (GDPR) – Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti EU, kako sledi:

1. Podatke koje obrađujemo

Mi obrađujemo Podatke koje primimo od Vas prilikom naručivanja proizvoda a koje nam dostavljate putem našeg sajta www.sport-recovery.rs (u daljem tekstu: “Sajt“)

Podaci uključuju:

  • Vaše lične podatke: ime i prezime, država, naziv kompanije (opciono), država/region, adresa, (apartman, stan, jedinica…opciono), grad, okrug (opciono), poštanski broj, telefon, e-mail, druga adresa za isporuku;
  • Podaci o vašoj kupovini: kupljeni proizvodi, količine i cene, broj profakture/fakture, datum i vreme kupovine, prethodne kupovine;
  • Podaci o vašem načinu plaćanja: npr. broj bankovnog računa ako se uplata vrši preko naloga za prenos, kojom platnom karticom ste platili;
  • Drugi podaci: ocene, recenzije koje ostavljate na Sajtu, dodatne informacije prilikom poručivanja (napomene o narudžbini-opciono).

Mi ne skupljamo i ne obrađujemo posebne vrste podataka o ličnosti.

2. Pravni osnov za prikupljanje i obradu podataka

Pravni osnov za prikupljanje i obradu podataka o ličnosti predstavlja slobodan pristanak lica koje davanjem svojih podataka na Sajtu se smatra da je dao saglasnost.

Ukoliko neko lice registruje drugu osobu i njegove lične podatke odgovornost je tog lica da osigura da osoba koja je registrovana bude upoznata sa ovom Politikom privatnosti i da je prihvata.

3. Zaštita privatnosti korisnika

U ime Sport&Recovery obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke  neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li  žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Sport&Recovery odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

3.1. Kupovina proizvoda

Svrha: Obrađujemo Podatke koje navedete prilikom kupovine proizvoda u svrhu ispunjavanja naših ugovornih obaveza prema Vama.

Pravni osnov: Podaci se obrađuju na osnovu Vaše saglasnosti.

Trajanje: Do povlačenja Vaše saglasnosti.

3.2. Marketing

Svrha: Vaše Podatke obrađujemo za potrebe direktnog marketinga u vezi sa ponudama, uslugama i događajima koje organizuje Sport&Recovery (Šlarafija). Možda ćemo kombinovati Podatke koje smo prikupili mi ili naši pružaoci usluga, kako bismo kreirali detaljnu sliku potreba i interesovanja naših korisnika.

Pravni osnov: Gore pomenute Podatke obrađujemo po osnovu naših opravdanih interesa u smislu direktnog marketinga i reklamiranja.

Trajanje: Vaši Podaci će se obrađivati dok Vi ne izrazite neslaganje sa istim. Nakon što uložite prigovor Vaši Podaci će biti obrisani.

3.3. Reklamacija

Svrha: Vaše Podatke koje nam dostavljate prilikom podnošenja reklamacije obradjujemo isključivo radi rešavanja i odgovaranja na Vaše reklamacije.

Pravni osnov: Podatke obrađujemo na osnovu Vaše saglasnosti i zakonskih propisa koji regulišu postupak rešavanje reklamacije.

Trajanje: Vaši Podaci će se obrađivati dok Vi ne izrazite neslaganje sa istim. Nakon što uložite prigovor Vaši Podaci će biti obrisani u roku od 7 dana..

Pored toga, Vaše Podatke obrađujemo samo dok za to postoji zakonska obaveza ili su nam potrebni Podaci za vršenje ili odbranu pravnih zahteva.

4. Lica koja koriste podatke

U sklopu Sport&Recovery zaposlena lica će primati vaše Podatke koji su im potrebni za gore navedene svrhe. Ako smo zakonski obavezni na to, takođe ćemo preneti vaše Podatke nadležnim javnim organima. Pored toga, kompanije sa kojima sarađujemo (posebno provajderi IT usluga i kurirske službe) dobiće Vaše Podatke ako su im potrebni za ispunjavanje njihovih zadataka. Ovi provajderi su dužni da poverljivo postupaju sa svim podacima, da ih obrađuju samo u meri u kojoj je to neophodno za njihovo pružanje usluga.

5. Obaveza dostavljanja Vaših Podataka

Da bismo mogli da Vam pružimo uslugu- npr. dostaviti poručene proizvode – neophodno je da navedete Podatke koji su nam potrebni za obavljanje naših ugovorenih usluga. Ti Podaci su označeni sa (*) kao obavezni. Ako ne navedete te obavezne Podatke, nećemo moći da pružamo naše usluge.

6. Kolačići

O kolačićima

Kolačići su male tekstualne datoteke koje se čuvaju na vašem računaru, tablet računaru ili pametnom telefonu kada posetite Sajt pomoću pretraživača. Ove datoteke ne štete i služe samo za prepoznavanje posetioca Sajta. Prilikom vaše sledeće posete Sajtu pomoću istog uređaja, informacije sačuvane u kolačićima mogu se naknadno vratiti ili na Sajt („Kolačić prve strane“) ili na drugu veb lokaciju kojoj kolačić pripada („Kolačić treće strane“).

Možete da podesite svoj pretraživač tako da je skladištenje kolačića generalno sprečeno ili svaki put budete upitani da li se slažete sa podešavanjem kolačića. Kada su postavljeni, možete da izbrišete kolačiće u bilo kom trenutku.

6.1 Tehnički nužni kolačići

Podatke prikupljene putem ovih kolačića koristimo da bolje predstavimo naš Sajt i da ponude prilagodimo korisnicima, npr. kako bismo procenili upotrebu našeg Sajta. Neki kolačići ostaju sačuvani na Vašem uređaju dok ih ne obrišete. Oni nam omogućavaju da prepoznamo Vaš veb pretraživač prilikom vaše sledeće posete. Ostali kolačići se čuvaju samo na našem Sajtu tokom trajanja vaše posete.

Možete da deaktivirate podešavanje kolačića u podešavanjima Vašeg veb pretraživača. Imajte na umu da generalna deaktivacija kolačića može dovesti do funkcionalnih ograničenja našeg Sajta.

6.2 Statistički kolačići

Statistički kolačići prikupljaju informacije o tome kako se Sajt koristi za poboljšanje njegove atraktivnosti, sadržaja i funkcionalnosti. Upotreba se odvija samo uz vašu saglasnost i samo dok ne deaktivirate odgovarajući kolačić. Svi podaci koje skupe ovi kolačići su anonimni.

6.3 Marketinški kolačići

Marketinški kolačići dolaze od eksternih reklamnih kompanija i koriste se za prikupljanje informacija o veb lokacijama koje korisnik posećuje. Upotreba se odvija samo uz vašu saglasnost i samo dok ne deaktivirate odgovarajući kolačić. Sport&Recovery koristi oglase i kolačiće za [*]

7. Vaša prava u vezi obrade vaših Podataka

Vi imate pravo:

  • da zahtevate informacije koji se Vaši lični Podaci obrađuju;
  • da se isprave ili izbrišu Vaši Podaci;
  • da ograničite obradu Vaših Podataka;
  • da povučete svoj pristanak;
  • da prigovorite na obradu Vaših Podataka;
  • da se prenesu Podaci;

U slučaju da verujete da mi vršimo nedozvoljenu obradu Vaših Podataka molimo Vas da nas kontaktirate kako bi na najbrži način mogli da reagujemo. Takođe, imate pravo da podnesete pritužbu nadležnom organu u Srbiji: www.poverenik.rs.

8. Automatizovana obrada i profilisanje

Mi ne vršimo automatizovanu obradu Podataka niti profilisanje.

9. Koga možete da kontaktirate?

Ukoliko imate pitanja ili zahteve, možete da nas kontaktirate direktno putem slanja pismena na e-mail: vbakic@schlarafia.co.rs

 


 

DOSTAVA I PLAĆANJE

Načini plaćanja

Vašu porudžbinu možete platiti na dole navedene načine i to:

Plaćanje platnim karticama:

Porudžbinu možete platiti putem Interneta platnim karticama koje podržavaju plaćanje preko Interneta.

Račun će kupcu biti dostavljen uz porudžbinu i na e-mail.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Plaćanje preko računa

Svoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun. Plaćanje možete izvršiti nalogom za plaćanje  u bilo kojoj pošti ili banci ili putem Interneta ako imate mogućnost elektronskog plaćanja. Rok za plaćanje po dobijanju obaveštenja o porudžbini iznosi 5 dana. Ukoliku u navedenom roku ne izvršite uplatu Vaša porudžbina se poništava.

Plaćanje pouzećem gotovinom

Račun će Vam biti dostavljen uz porudžbinu.

Dostava i cena dostave

Naručene proizvode dostavljamo na Vašu adresu na teritoriji Republike Srbije i to na adresu koja je ostavljena prilikom poručivanja za dostavu naručenih proizvoda ili lokalnim preuzimanjem.

Dostava na adresu

Uobičajeni rok za dostavu porudžbine je 7 dana od dana prijema obaveštenja da ste izvršili  plaćanje u celosti za naručene proizvode.

Pošiljke se donose na adresu navedenu za dostavu I molimo Vas kada Vas obavestimo o slanju da u tom periodu obezbedite preuzimanje pošiljke. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna ambalaža značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na e-mail: vbakic@schlarafia.co.rs . Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite prijem.

Za iznose porudžbina do 10.000,00 dinara dostava se plaća u fiksnom iznosu od 700,00 dinara gde se u odeljku ,,KORPA’’ možete upoznati sa iznosom troškova dostave, dok za porudžbine preko 10.000,00 dinara dostava je besplatna.

Potrošač je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme proizvode koju mu je poslala Sport&Recovery. Pod štetom se podrazumeva oštećenje na proizvodima, kao i troškovi koje Sport&Recovery  ima zbog propuštanja potrošača da preuzme proizvode, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja proizvoda i slično.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Šlarafija d.o.o Sport & Recovery online shop  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.

 


 

POLITIKA REKLAMACIJA

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (dalje: Zakon), Zakona o obligacionim odnosima, a u vezi sa odredbama Zakona o trgovini i Zakona o privrednim društvima, direktor privrednog društva ŠLARAFIJA doo Beograd, dana 01.04.2021. godine donosi:

PRAVILNIK O USLOVIMA I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA POTROŠAČA NA ROBU KUPLJENU PREKO ONLINE PRODAVNICE WWW.SPORT-RECOVERY.RS

Predmet

Član 1.

Ovim pravilnikom uređuju se uslovi i način rešavanja reklamacija potrošača potrošača kod privrednog društva ŠLARAFIJA doo Beograd (u daljem tekstu: prodavac), radi ostvarivanja prava potrošača na saobraznost prodate i isporučene robe ugovoru, prava po osnovu izjavljene garancije i garantnog lista, zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, kao i druga pitanja od značaja za rešavanje reklamacija i zaštitu potrošača.

Deklaracija i uputstvo za upotrebu i održavanje proizvoda

Član 2.

U skladu sa dobrom poslovnom praksom i principom ostvarivanja najboljeg interesa potrošača, prodavac prilikom prodaje robe preporučuje potrošaču da se pridržava deklaracije, odnosno uputstva za upotrebu i održavanje proizvoda, kako bi se mogla iskazati svojstva koja roba ima za redovnu ili naročitu upotrebu, u skladu sa deklaracijom, odnosno uputstvom za upotrebu i održavanje proizvoda.

Obaveštavanje potrošača o pravima u vezi sa reklamacijom

Član 3.

Potrošač ima pravo da preko kontakt podataka prodavca obavesti o svojim pravima u vezi sa reklamacijom koji se nalaze na internet stranici www.sport-recovery.rs.

Prodavac obaveštava potrošača na valjan način o obimu, uslovima, roku i načinu reklamacije robe, gde i kome se podnosi reklamacija, kao i o ostalim podacima s tim u vezi, odredbama zakona koje se odnose na reklamaciju i ovom pravilniku .

Član 4.

Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost robe pojavi u roku od 2 (dve) godine od trenutka prelaska rizika slučajne propasti ili oštečenja robe na potrošača, koji trenutak prelaska rizika prelazi  u trenutku predaje robe potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač.

Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Potrošač ima pravo da reklamira  kupljenu robu za koji je izdat garantni list pod uslovima I u periodu koji su navedeni u garanciji.

Član 5.

Nesaobraznost robe u smislu zakona I ovog pravilnika postoji ukoliko prodata roba nema svojstva neophodna za redovnu upotrebu te vrste robe a u skladu sa namenom koja je propisana na pripadajućoj deklaraciji robe.

Prodavac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru ako:

  1. je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao;
  2. se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
  3. je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Prodavac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja, koju je izvršio on ili lice pod njegovim nadzorom.

Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Član 6.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičkim oštećenjem pri upotrebi proizvoda ili nepravilnog održavanja proizvoda  I ako nema račun ili drugi dokaz o kupovini u skladu sa stavom 2. tačka 2 člana 7. ovog Pravilnika. Potrošač nema pravo na reklamaciju proizvoda koji su podložni pogoršanju kvaliteta ili imaju kratak rok trajanja, kao i zapečaćenih proizvoda koji se ne mogu vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koji su otpečaćeni nakon isporuke proizvoda.

Roba kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama podleže reklamaciji.

Mesto i način izjavljivanja reklamacije i uslovi za reklamaciju

Član 7.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije dostavi:

  1. popunjen i potpisan reklamacioni list;
  2. neophodne podatke na zahtev prodavca kako bi prodavac mogao da postupi po reklamaciji;
  3. dokaz o kupovini račun ili fiskalni račun, kopiju računa ili fiskalnog računa ili drugi dokaz o kupovini;
  4. preda robu koja je predmet reklamacije.

Rok za izjašnjavanje po primljenoj reklamaciji počinje da teče kada su ispunjeni svi uslovi navedeni u prethodnom stavu.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije.

Preuzimanje i isporuku robe koja se reklamira a koju prodavac preuzima vrši samo za teritoriju Republike Srbije.

Reklamacija tokom perioda odgovornosti za nesaobraznost

Član 8.

Prilikom izjavljivanja reklamacije u toku perioda odgovornosti za nesaobraznost treba potrošač da se izjasni o zahtevu za rešavanju iste.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost proizvoda prodavac otkloni opravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće ili predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se proizvod saobrazio ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost proizvoda neznatna.

Evidencija o primljenim reklamacijama

Član 9.

Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i čuva je dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.

Prodavac potrošaču izdaje potvrdu elektronskim putem potvrđuje prijem reklamacije, odnosno saopštava broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije, saglasnost potrošača za produžavanje roka i napomene.

Lice koje je kod prodavca zaduženo za upis podataka u evidenciju o primljenim reklamacijama upisuje u ovu evidenciju i obrađuje one podatke o ličnosti podnosioca reklamacije koji su neophodni za ostvarenje svrhe upisa u ovu evidenciju i reklamacije, i to ime i prezime i kontakt detalje podnosioca adresa, broj telefona I e-mail. Lice zaduženo za upis podataka u ovu evidenciju prethodno, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, obaveštava podnosioca o obradi tih podataka i pribavlja punovažan pristanak za obradu ovih podataka u svrhu reklamacije. Informacija o obradi podataka o ličnosti i punovažan pristanak za obradu konstatuju se u napomenama u evidenciji o primljenim reklamacijama.

Rešavanje reklamacija

Član 10.

Prodavac bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije pod uslovom da su ispunjeni svi uslovi iz stava 2 člana 7 ovog pravilnika, elektronskim putem odgovara potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Član 11.

O reklamaciji rešava ovlašćeno lice koga imenuje direktor.

Ovlašćeno lice prodavca ispituje reklamaciju, pregleda robu koja je predmet reklamacije i daje odgovor na reklamaciju.

Kada ovlašćeno lice prodavca utvrdi da je reklamacija izjavljena u roku, da je predat dokaz o kupovini u skladu sa ovim Pravilnikom i da je opravdana, prihvata reklamaciju, izjašnjava se o zahtevu potrošača i daje mu konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Član 12.

Ako ovlašćeno lice prodavca ne može da utvrdi opravdanost reklamacije i postupi po njoj, on reklamaciju bez odlaganja prosleđuje na rešavanje Komisiji za reklamacije, koju čine tri člana koje imenuje direktor prodavca.

Ovlašćeno lice dostavlja Komisiji za reklamacije: reklamaciju, račun ili drugi dokaz o kupovini u skladu sa članom 7. stav 2. ovog pravilnika, dokaz o prijemu reklamacije i robu koja je predmet reklamacije, kao i drugu odgovarajuću dokumentaciju koja je potrebna za rešavanje reklamacije.

Komisija za reklamacije ispituje reklamaciju, pregleda robu koja je predmet reklamacije i daje odgovor na reklamaciju.

Za potrebe donošenja odluke o reklamaciji, Komisija za reklamacije može da pribavi stručni nalaz i mišljenje o robi koja je predmet reklamacije od akreditovanog tela sa kojim prodavac ima zaključen ugovor, osim kada zbog posebno opravdanih okolnosti pribavljanje stručnog nalaza i mišljenja nije neophodno ili izvodljivo.

Kada Komisija za reklamacije utvrdi da je reklamacija izjavljena u roku i da je opravdana, prihvata reklamaciju, izjašnjava se o zahtevu potrošača i daje mu konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije, i o tome ga obaveštava dostavljanjem pisanog odgovora na reklamaciju.

Član 13.

U slučaju prihvatanja reklamacije, a saglasno uslovima propisanim Zakonom, ovlašćeno lice prodavca, odnosno Komisija za reklamacije potrošaču može dati predlog za:

  1. opravka – otklanjanje nedostatka o trošku prodavca;
  2. zamena robe sa nedostatkom za novu ispravnu robu, odnosno robu odgovarajuće marke (modela, tipa) ili sličnu robu;
  3. umanjenje, odnosno korekciju cene robe;
  4. raskid ugovora i povraćaj novčanog iznosa plaćenog za tu robu uz obavezu potrošača da vrati robu.

Član 14.

Kada potrošač odbije predlog rešavanja reklamacije, ovlašćeno lice prodavca, odnosno Komisija za reklamacije će, u skladu sa zakonom i drugim propisom, opštim aktima, dobrom poslovnom praksom i načelom savesnosti i poštenja, nastojati da sa potrošačem pronađe najbolji način rešavanja reklamacije.

Član 15.

Kada ovlašćeno lice Prodavca, odnosno Komisija za reklamacije utvrdi da je protekao rok za reklamaciju ili da reklamacija nije opravdana, o tome obaveštava potrošača dostavljanjem pisanog odgovora na reklamaciju u kome se jasno navode razlozi neprihvatanja reklamacije.

Potrošaču se dostavlja i roba koja je bila predmet reklamacije.

Ovlašćeno lice prodavca, odnosno Komisija za reklamacije ovlašćeni su da ne prihvate reklamaciju potrošača kada utvrde da je nedostatak na robi nastao krivicom potrošača, uključujući nastanak nedostatka usled nepridržavanja zahteva iz deklaracije, odnosno uputstva za upotrebu i održavanje ili garantnog lista.

Potrošač je dužan da svoj proizvod preuzme ili omogući  njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 7 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je proizvod popravljen ili da je odbijena reklamacija I spreman za preuzimanje – isporuku . Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na robi, te isti prelaze u svojinu prodavca.

Ispunjenje zahteva i produženje roka

Član 16.

Prodavac postupa u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Troškovi reklamacije

Član 17.

Troškove koji nastanu po osnovu prihvaćene reklamacije snosi prodavac.

Završne odredbe

Član 18.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana donošenja  i primenjuje se počev od 01.04.2021. god.